Alkol meme kanseri riskini artırıyor
By admin • Nov 14th, 2008 • Category: Kadınlara ÖzelAlkol kanser ilişkisi pozitif
Yapılan daha önceki çalışmalarda da alkol tüketimiyle meme kanseri arasında bağlantı kurulmuş ancak, farklı türdeki alkollü içkilerin, diğerlerine göre daha riskli olup olmadığı konusunda çelişkili değerlendirmeler yapılmıştı.
Açıklama Barcelona’da yapıldı
ABD Oakland Üniversitesi Sürekli Tıbbi Bakım Programı’ndan Dr. Arthur Klatsky başkanlığındaki araştırma ekibi tarafından yapılan ve alkol türüne bakılmaksızın ne kadar tüketildiğinin incelendiği araştırma, [...]